soderlund

Alla inlägg den 22 oktober 2018

Av Anna - 22 oktober 2018 18:15

  Lisa till vänster, jag till höger. Jag ser asful ut osv osv men jag bjuder på det hahahah. Ber även om ursäkt för den dåliga bildkvalitén!


I fredags hade Misslisibell en boksignering i Hödgalens bibliotek i Stockholm.
Jag och min pojkvän har väntat på att hon ska komma hit och då passade vi på att gå dit. Det var typ vi och en massa småtjejer. Det blev nästan fullt därinne och föst fick vi lyssna på en liten intervju om boken och om mobbning. Sen blev det signering och då fick jag till slut ta en selfie med Lisa. Det roligaste var nog att hon kände igen mig från Instagram. Jag gav henne grillchips och en celsius. Jag var så emotional när jag pratade med henne men hon fattade nog vad jag menade. Hon var jättesnäll IRL iallafall.   Det var kaos när alla trängde sig och höll på, de fick skrika högt att alla skulle backa, som tur var stod jag redan längst bak. Jag fick lite ångest när vi kom hem sen men det gick över.

Translate?

 

Presentation


Mest vardag

Mer om mig

Senaste inläggen

Kategorier

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

 

Arkiv

Oxygen Black

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards