soderlund

Direktlänk till inlägg 3 december 2018

Hackad

Av Anna - 3 december 2018 15:37

Hellooo.


Vaknade kl 11 idag och såg att jag hade fått ett mejl från Microsoft om en ovanlig inloggning och det visade sig att någon från Rumänien hade använt min mejl, sen skulle jag in på Youtube i min vanliga ordning och då ser jag att någon har hackat sig in även på den och ändrat och tagit bort ALLA mina subs och subbat på en massa annat konstigt, plus att personen hade ändrat mitt namn.

Så jag har suttit här sen 11 och försökte få tillbaka min mejl åtminstone och det fick jag. Sen har jag bytt lösenord på allting och rensat. Som tur är så har personen inte hunnit längre än min mejl och Youtube. Jag tog även bort min Youtube så inte personen kan använda den något mer och nu har jag gjort ett nytt konto där. Det suger för jag måste komma ihåg vilka jag subbade till.

Klockan är nu alltså snart 4 och jag har suttit med detta hela dagen. Jag har knappt hunnit gå på toa, duscha, borsta tänderna eller ätit.

Detta förstörde hela min dag, plus att jag har mensvärken från helvetet. UUGH. Mitt tips till er idag är att; byt lösenord på alla era konton! Ha inte för enkla lösenord heller.

Nu ska jag fortsätta sura lite och kolla Youtube.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 december 2018 13:22


    Gott Nytt År!! Jag har varit lite off på bloggen men det är för att det har varit jul. Jag har inte heller haft lust att blogga och jag har inte haft något speciellt att blogga om direkt.Jag är i en depression just nu och det går väldigt myc...

Av Anna - 22 december 2018 14:57


 

Av Anna - 20 december 2018 21:49


  Min sim i Sims 4 tog den här bilden på en annan sim och jag redigerade den, blev rätt nöjd    ...

Av Anna - 17 december 2018 20:19

  Jag har en egen spellista på Spotify (alltså, jag gjorde den själv). Den beskriver mer hur jag är som person om man lyssnar på texterna. Ni får gärna lyssna på den, jag har lagt ner mycket tid på den!    Här kan ni även komma åt listan. ...

Av Anna - 11 december 2018 19:37


 

Translate?

 

Presentation


Mest vardag

Mer om mig

Senaste inläggen

Kategorier

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

 

Arkiv

Oxygen Black

 

 


Skapa flashcards