soderlund

Alla inlägg under juli 2018

Av Anna - 22 juli 2018 02:33

En bild från Sims som jag redigerade lite (gjorde den bara mörkare)

Av Anna - 19 juli 2018 13:31

Hallå eller!

Det var ett tag sedan.


Jag har haft fullt upp med en massa annat, myndigheter som vill få tag på mig helt plötsligt, ALLA på en gång, och jag har autism så att ringa och sen prata med dom är svårt, men jag blir bättre på det. Det är lite stressigt också, ugh.


Annars då? Jag var hos doktorn för någon vecka sen och tog blodprover, det visade sig att jag har anemi (lågt blodvärde), så jag måste äta järntabletter två gånger om dagen, plus att jag äter levaxin. Jag har märkt att jag har mått väldigt dåligt den senaste tiden, haft huvudvärk hela tiden, trött, svårt att sova, ont i magen, humörsvängningar osv. Nu har jag ju fått både järn och levaxin, plus en ångestmedicin så det borde bli bättre snart.


Jsg skriver inte ofta men jag gör det när jag väl kommer ihåg att göra det.


Detta är vädret i Stockholm just nu, kill me now please    

Av Anna - 19 juli 2018 13:29


Update: Tydligen blev Amir Akrouti's video raderad av Youtube.. WOW.. Då vet man var dom står.   

Av Anna - 13 juli 2018 14:32


To love another person is to see the face of God

  

Av Anna - 13 juli 2018 14:30

 

Av Anna - 12 juli 2018 19:23

Det var några dagar sen. Har inte glömt bort min blogg, än iallafall.


Idag har det varit en lång och jobbig dag. Jag var tvungen att gå upp 02.00 inatt för att göra i ordning mig, för att sedan åka med min pojkvän till Uppsala klockan 04.00-ish Vi bor i Stockholm och det tar ungefär tre timmar dit, så därför var vi tvungna att åka så tidigt. Jag hade även en läkartid klockan 08.30 så det var därför.


Det gick bra att åka in, även fast det var supertidigt. Det gick bra hos läkaren och jag fick den hjälp jag behövde, så nu kan jag äntligen andas ut. Vi kom hem rnut 1 på dagen. Vi har sovit sen dess, jag har vaknat till några gånger men min pojkvän sover fortfarande. Jag har varit vaken i nästan två dygn nu och det börjar kännas, uugh.


Nu ska jag fortsätta kolla Youtube.   


 

Av Anna - 9 juli 2018 13:39

Hej!


Jag startade den här bloggen för jättelängesen och jag har bloggat till och från i flera år, har haft tusentals olika bloggar känns det som och aldrig varit riktigt nöjd. Jag tänkte ge den här bloggen ett försök. Bloggplatsen ligger mig ändå varmt om hjärtat, det är en så enkel bloggportal.


Mitt namn är Anna och jag är 27 år. Jag bor i Stockholm och i bloggen tänkte jag dela med mig av min vardag, hur det är att leva med psykisk ohälsa, tankar och åsikter, musik, film, och en massa annat.


Mina intressen är såklart musik, att sjunga, måla, spela Sims (kommer lägga upp Simsgrejer här), skriva, allt som har med det övernaturliga att göra, fotografera, film, serier och smink. Jag älskar även musikaler och teater då jag är en estet människa.


Jag som person är väldigt introvert och älskar att vara själv, men jag umgås såklart nästan bara med min pojkvän. Jag är så tacksam över att jag har honom i mitt liv.


Annars är jag bra på att lyssna, hjälper gärna så gott jag kan, är lojal, tillmötesgående osv.

Jag är kristen, eller protestant skulle man nog kunna kalla det också, en modern kristen. Det är något jag får skit för på nätet varje dag eftersom mitt motto är att vara snäll. (Kindness takes you far.   ) Jag brukar säga: är det så lätt att sprida hat så borde det vara minst lika lätt att sprida kärlek. Det är inte så himla svårt, you know.


Jag har saknat att ha någonstans att skriva av mig. Vill folk läsa det så är det såklart ett plus, men det är ingenting jag bryr mig om. 

Jag finns på twitter ifall ni vill kontakta mig.


Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, det blev ganska mycket i "första" inlägget.


Be kind.

 

 

  Jag och min pojkvän, Morten. Han är mitt allt!

 

En väldigt stor bild på mig! 

Tidigare månad - Senare månad

Translate?

 

Presentation


Mest vardag

Mer om mig

Senaste inläggen

Kategorier

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2018 >>>

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

 

Arkiv

Oxygen Black

 

 


Skapa flashcards