soderlund

Alla inlägg den 2 september 2018

Av Anna - 2 september 2018 10:53

Jaha, så var det september igen då. Nyss var det ju sommar, vad hände med tiden? Även fast den här sommaren var jobbigt äckligt varm så är jag inte riktigt redo för höst ännu. Men jag tror att det blir bra. Jag är lite nervig för jag brukar vara deprimerad under vinterhalvåret så vi får vänta och se hur det blir.

Jag har haft en sån sjuk ångest sen i fredags-kväll ungefär. Jag hade det igår också, spydde båda gångerna av det. Det var rätt längesen jag hade sån ångest men jag tror det är för att jag är nervös över att jag ska åka på min morfars begravning på onsdag. Jag har svårt att hitta i Stockholm och jag ska ta tåget till Uppsala och sedan åka till Örebro (där mina föräldrar bor) helt själv så det är lite läskigt. Men jag tror att det ska gå bra, det är bra att utsätta sig för jobbiga situationer. Jag får se om jag orkar blogga dom dagarna, jag lär stanna hos min mamma ett par dagar efter. Dock inte allt för länge för jag lär sakna min pojkvän och kissen.


En mer positiv grej är att min pojkväns bror fyller år idag och vi ska dit en sväng och fira honom lite. Hurraaay! Grattis William.   

      

Av Anna - 2 september 2018 01:35

 

Translate?

 

Presentation


Mest vardag

Mer om mig

Senaste inläggen

Kategorier

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

 

Arkiv

Oxygen Black

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards