soderlund

Alla inlägg den 8 december 2018

Av Anna - 8 december 2018 17:18

Hellooo.


Den här veckan har varit riktigt jobbig. De senaste dagarna och igår har jag varit väldigt deprimerad. Det är inte kul att sitta och vänta på att få svar från komvux, försörjningsstöd osv osv. Jag vill bara kunna ha ett normalt liv, studera halvtid och jobba halvtid, samt kunna bo ihop med min pojkvän.

Ugh. Det går verkligen upp och ner.

Nu i helgen är det julmarknad när i Nora och jag, mamma, Mattias och mormor gick på den idag och jag köpte lite godis. Vi gick bara och kollade på alla stånd och sen köpte det vi skulle ha för folk var rude och trängde sig förbi, plus att det regnade och var rått ute så det gick fort.


Nu är man trött, jag somnade runt 6 imorse och gick upp 9. Men det är okej, försöker fixa mitt dygn. Det tar alltid tid att fixa det.


Roten till mitt mående just nu är saknaden av min pojkvän. Han har inte kunnat komma hit för han har varit sjuk osv och det gör så ont att inte kunna träffas. Jag mår inte bra utan honom för länge.

Nu ska jag fortsätta kolla på Svensson Svensson innan jag börjar gråta igen. Jag grät hela natten.


Jag hoppas att jag kan må bättre snart. Jag försöker verkligen. Men ibland blir man trött på allt och på att kämpa och vill bara inte.


Tjingeling.

Translate?

 

Presentation


Mest vardag

Mer om mig

Senaste inläggen

Kategorier

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

 

Arkiv

Oxygen Black

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards